E-mail Marketing

  •  E-mail marketing

E-mail is nog steeds één van de belangrijkste mediakanalen om je (potentiële) klanten te bereiken. Het versturen van nieuwsbrieven en andere e-mails kunnen bijdragen aan het verhogen van de omzet en het verbeteren van de klanttevredenheid. Bij e-mail marketing is het belangrijk om allereerst het doel vast te stellen. Wanneer dit helder is, kan er in overleg een strategie uitgewerkt worden.

Genereren van respons

Wij hebben jarenlange ervaring met e-mail marketing. Daarom helpen wij graag met het opzetten van een e-mail marketingstrategie en het maken van de juiste keuzes. De e-mail marketing campagnes zijn meetbaar, waardoor we kunnen analyseren en optimaliseren om zo het resultaat te verbeteren. Naast het versturen van bijvoorbeeld een nieuwsbrief is het ook mogelijk om marketing automation in te zetten. Voorbeeld: je wilt een koper graag vragen wat hij van zijn aankoop vindt. Er wordt naar enkele dagen automatisch een mail verstuurd naar de juiste persoon. Dit kan in dit geval zorgen voor het verhogen van het aantal reviews.

Wij denken graag met je mee hoe jij e-mailmarketing in kan zetten. Laten we om tafel gaan om de mogelijkheden en onmogelijkheden te bespreken. Plan vrijblijvend een afspraak met Jane de Ridder in.

Benieuwd waar jouw online groeimogelijkheden liggen?

Wij brengen graag jouw mogelijkheden in kaart om online te groeien. Onze analyse laat zien waar jouw kansen liggen op bewezen maar óók nieuwe kanalen. Vraag hier de GRATIS analyse aan!