Feed-based Advertising

  • Feed based advertising

Feed-based advertising is het automatisch adverteren op grote e-commerce platformen en vergelijkingssites. Anders gezegd; jouw producten worden op de verschillende platformen getoond. Het doel is het wekken van interesse bij potentiële klanten. Ook stuurt het aan op het doen van een aankoop in jouw webshop. Enkele voorbeelden waar je met feedmarketing jouw producten kunt tonen zijn: Google Shopping, Bol.com, Marktplaats en Vergelijk.nl.

Productfeeds

Om te adverteren moet jouw productfeed aangepast worden aan het platform. Dit is een redelijk complex verhaal. Gelukkig hebben wij jarenlange ervaring met feedmarketing op verschillende platformen. Als de campagnes eenmaal gestart zijn wordt het pas echt interessant. Met behulp van alle beschikbare data gaan we de campagnes én de productfeed verder optimaliseren. We zitten er bovenop en houden je op de hoogte van de resultaten met een week- of maandrapportage.

Wij denken graag met je mee. Laten we om tafel gaan om de mogelijkheden en onmogelijkheden te bespreken. Plan vrijblijvend een afspraak met Jane de Ridder in.

Benieuwd waar jouw online groeimogelijkheden liggen?

Wij brengen graag jouw mogelijkheden in kaart om online te groeien. Onze analyse laat zien waar jouw kansen liggen op bewezen maar óók nieuwe kanalen. Vraag hier de GRATIS analyse aan!