Geschreven door Timo Fleer op

We helpen je met het ontwikkelen van een praktisch Facebook plan

Je klanten én je concurrenten bevinden zich al tijden op Facebook en brengen er maandelijks vele uren door. Hoog tijd dus om alle ja-maar’s achter je te laten en nu ook eens serieus aan de slag te gaan met Facebook voor je bedrijf. Hoe? Door te beginnen met het opzetten van een slimme Facebook strategie.

Wie heeft baat bij een Facebook strategie?

Als ondernemer heb je het te druk om alle ins en outs van Facebook te leren kennen, laat staan om alle veranderingen en updates bij te houden. Echter, je begrijpt wel dat je bedrijf niet meer om Facebook heen kan. Waar begin je dan mee? Hoe kom je er achter waar je klanten in geïnteresseerd zijn en hoe je ze effectief bereikt? Wij doen dit onderzoek voor je en zetten onze jarenlange ervaring met Facebook in om een effectieve strategie op te zetten waarmee jij, of één van je werknemers direct aan de slag kan.

Klaar om serieus aan de slag te gaan met Facebook? Neem dan contact met ons op om een afspraak voor een creatieve brainstorm in te plannen.

| | |

1 reactie op “Facebook strategie ontwikkeling

  1. aron schreef:

    Hallo,

    Momenteel heb ik een horeca bedrijf waarbij ik wil uitbreiden naar het verhuren van horeca objecten waaronder sta tafels, barren etc.

    Hiervoor wil ik een nieuwe facebook pagina gaan starten, of doorgaan op de bestaande facebook pagina (https://nl-nl.facebook.com/Annonucatering.nl/) hier ben ik nog niet over uit wat het handigst is.

    Mijn vraagstuk ligt momenteel bij hoe ik het best consumenten kan bereiken met als doel dat ze een bericht sturen in de Facebook chat om te sparren over mogelijkheden.

Geef een reactie