Hoe ziet jouw online elftal eruit?

Zie jouw online marketingstrategie als een voetbalteam. Een team dat samen strijdt voor de hoogste omzet in jouw webshop. AdWords als sterke middenvelder, Google Shopping als rake spits en een Facebookcampagne als verdediger.

Ontdek de kracht van teamwork.

Samenwerken is de sleutel tot succes! Zet je investering niet alleen af tegen directe omzet, maar ken de juiste waarde toe aan die perfecte voorzet.

Vul het formulier in en ontvang binnen enkele seconden het e-book als bijlage in je mail.

Conversie, conversie, conversie

Met een webshop heb je vaak één doel: conversie halen. Wat conversie is, dat kan verschillen. In veel gevallen betekent conversie binnen een webshop een concrete aankoop.

Met een programma als Google Analytics kun je bijhouden uit welke bron of via welk kanaal de behaalde conversie afkomstig is. Het veld van online marketing kent steeds meer facetten en wordt daarmee steeds ingewikkelder. Soms is het dus niet zo makkelijk te herleiden als: Google Adwords campagne > Klik naar webshop > Conversie in de vorm van een aankoop.

Binnen online marketing zijn er veel factoren van invloed op de uiteindelijke conversie, net zoals er meer wegen naar Rome leiden. En dat is maar goed ook!
In dit e-book vertellen we hoe je de juiste waarde toekent aan de verschillende marketinginspanningen. We hebben het in dit e-book altijd over product, consument en webshop. Uiteraard kun je product vervangen door dienst, consument door bedrijf en webshop door website.

We wensen je veel plezier met het lezen van dit e-book.