Voor veel webshops is de groeiende economie een hectische periode. Om te voorkomen dat je klantenservice overspoeld wordt met vragen adviseert Zeo om een ‘veelgestelde vragen’ pagina te implementeren.

Gratis Magento FAQ-module

Zeo helpt graag een handje door het aanbieden van de gratis Magento FAQ-module. Met een goed ingerichte FAQ-omgeving creëer je ruimte om antwoord te geven op de meest gestelde vragen binnen jouw shop. Zo help je jouw klanten op een efficiënte en voordelige manier verder op weg. Ben je benieuwd welke onderdelen niet mogen ontbreken in je FAQ-omgeving? Lees het blogbericht van Sjoerd over het belang van ‘veelgestelde vragen’ binnen jouw webshop.

Vul het formulier hiernaast in en ontvangt de downloadlink naar de gratis Magento FAQ-plugin direct in je mail.

 

Klantenservice

Drukte in een webshop wordt vaak gemeten in het aantal bezoekers, het conversiepercentage en de omzet. Er wordt alleen niet altijd stilgestaan bij de klantenservice van een shop. Terwijl dit juist een essentieel onderdeel is. Doordat de bezoekersaantallen in een korte tijd kunnen toenemen, zijn er ook meer vragen en zal er een groter beroep worden gedaan op jouw klantenservice.

Vragen over de bezorging, retourneren en voorraad nemen in drukke periodes toe. Klanten zijn in bezorgd dat hun pakketje niet op tijd in huis is. Bovendien worden er is sommige periodes zo veel cadeautjes gekocht dat er vragen zijn over het retourbeleid van jouw shop. Hoe kun je voorkomen dat klanten bij jouw shop problemen ondervinden op dit gebied? Juist, het implementeren van een ‘veelgestelde vragen’ pagina.