Van clicks naar bricks met een sterke omnichannel strategie.

Het kennisevent is op donderdag 17 mei van 10.30 uur tot 12.30 uur, inclusief lunch en vindt plaats bij ons op kantoor in Utrecht.

In retailland vliegen de containerbegrippen ‘multichannel’ en ‘omnichannel’ je om de oren. Wij leggen het onze retailklanten graag als volgt uit: De merkbeleving moet over alle kanalen gelijk zijn voor je klant. Zo wil je natuurlijk dat jouw online activiteiten bijdragen aan omzet in de fysieke winkels. En andersom; dat de beleving op de winkelvloer van belang is voor de online conversies.

Tijdens dit kennisevent, krijg je concrete handvatten hoe je een sterke omnichannel strategie kunt implementeren voor jouw merk.

Op 17 mei leer je door praktijkvoorbeelden van onze huidige klanten o.a.:

  • Het belang van een full customer journey.
  • Het verschil tussen online en offline gedrag.
  • Meetmogelijkheden, zoals Google Store Visits.

Graag nodigt Zeo jou uit voor een gratis omnichannel event.

Na dit kennisevent is de waarde van een doordachte omnichannel strategie jou helemaal duidelijk.

Ja, ik schrijf mij in voor het event op 17 mei.