Kans of bedreiging?

Marketplaces moet je eigenlijk zien als online warenhuizen. Een e-commerce platform waar externe verkopers producten en diensten kunnen aanbieden. Denk bijvoorbeeld aan Bol.com, eBay, Amazon, Etsy, en Thuisbezorgd.nl. Deze online marktplaatsen groeien heel hard en verdienen een marge over de producten van andere retailers.

Er zijn vele voor- en nadelen te noemen voor het verkopen van producten via deze kanalen. Twijfel je of het iets voor jou is? En ben je benieuwd naar onze visie én advies? Meld je nu aan voor een ochtend gratis kennisdeling op dinsdag 18 juni.

Het programma van de kennissessie

  • 09.45 – 10.00 uur inloop, Vleutenseweg 386, Utrecht
  • 10.00 – 12.30 uur kennissessie
  • 12.30 – 13.30 uur lunch, inclusief napraten

De beschikbaarheid is beperkt, dus laat bij interesse zo snel mogelijk je gegevens achter en we nemen even contact met je op.

Ja, ik ben erbij op 18 juni!