Geschreven door nathalie op

Mijn naam is Nathalie en ik ben 18 jaar oud. Ik ben een tweedejaars studente van de Hogeschool Utrecht en ik volg de opleiding Commerciële Economie. Ik heb de afgelopen tien weken stage gelopen bij Zeo, waarvoor ik als opdracht een promotieplan heb geschreven. Er is serieus omgegaan met het begeleiden van mijn stage. Door middel van evaluatiegesprekken heb ik mijn ontwikkelpunten kunnen ontdekken en ik heb veel kans gehad om deze tijdens mijn stage te verbeteren. Ik kreeg regelmatig tips over wat ik kon verbeteren, maar ook kreeg ik waardering als er iets goed ging.

Een ‘frisse blik’ wordt binnen Zeo erg gewaardeerd, wat een voordeel is voor de stagiaires, omdat zij nieuw in het bedrijf en bepaalde projecten komen. In het werk dat ik mocht uitvoeren bij Zeo zat erg veel variatie, omdat ik taken mocht uitvoeren voor verschillende afdelingen. Je krijgt als stagiaire voldoende ruimte om eigen ideeën en input te realiseren en uit te proberen. Zij willen niet alleen dat stagiaires leren van het bedrijf, maar ook dat zij kunnen leren van stagiaires.

Het leukste aan mijn stage vond ik het organiseren van de kennissessies die Zeo elke maand organiseert. Hiervoor deed ik samen met Judith de voorbereidingen en catering tijdens de sessie. Daarnaast heb ik ook mee mogen helpen bij het samenstellen van de nieuwsbrief. Ik heb hierdoor kunnen leren om informatie op een zo interessant mogelijke manier over te brengen op anderen.

Kortom, mijn stage bij Zeo is erg leerzaam geweest en ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad!

| Contentmarketing | Conversie Optimalisatie | Display Advertising | Google AdWords | Google Analytics | Google overig | Klantcases | Nieuws | Social Media | Webdesign | Webshops | WordPress | Zo Zeo | Zoekmachine optimalisatie |

Geef een reactie