Geschreven door Mariska van den Berg op

Als winkelier red je het tegenwoordig vaak niet meer met alleen een fysieke winkel (bricks). Consumenten winkelen namelijk steeds vaker online (clicks). In 2014 bijvoorbeeld werd er online voor maar liefst 14 miljard euro online gewinkeld. Tegelijkertijd zagen winkels zonder webshop hun omzet dalen. Hoe zorg je er als ondernemer met een fysieke winkel voor dat je van bricks naar clicks gaat? Hoe bouw je een goede webshop? Hoe zorg je ervoor dat die de verkopen in je bestaande winkel stimuleert? Kortom: hoe verenig je het beste van twee werelden?

Waar moet je aan denken?

Een webshop is niet iets is wat je ‘er even bij’ doet. Vergis je niet: een webshop ís een winkel. Zo moet je bijvoorbeeld nadenken over design, distributie, voorraadbeheer, administratie, fotografie van producten, online marketing, positionering, Google Analytics, nieuwsbrieven, Facebook, Twitter, SEO, AdWords, hosting, online betalen…  En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Zeo helpt je om de stap van bricks naar clicks te maken

Omdat je al aan zoveel zaken moet denken, is het hebben van een zakenpartner met een ruime ervaring van online verkopen essentieel. Zeo is zo’n partner. En met onze professionele aanpak zorgen we ervoor dat je de investering waarschijnlijk sneller terugverdient. Wij helpen je graag!

Bekijk de Magento webwinkel van Bastiaans Exclusieve Schoenmode voor een voorbeeld.

| Contentmarketing | Conversie Optimalisatie | Display Advertising | Google AdWords | Google Analytics | Google overig | Klantcases | Nieuws | Social Media | Video Advertising | Webdesign | Webshops | WordPress | Zo Zeo | Zoekmachine optimalisatie |

Geef een reactie