Skip to content
matthew-henry-fPxOowbR6ls-unsplash (1)

Ready, Set, Google Privacy

WEBINAR
Donderdag, 8 december | 12.30 - 13.30 uur

Wat kan je verwachten?

Door veranderingen in privacywetgeving zijn de cookie banners in het leven geroepen. Dit heeft ook als gevolg dat de browsers hun cookie policies hebben aangepast. Vanwege deze aanpassingen heb je minder data om op te bouwen. Bij veel van onze klanten zien we namelijk een steeds groter verschil ontstaan tussen de statistieken van Google Analytics en Google Ads ten opzichte van de werkelijke aantal leads of bestellingen.

Google’s oplossingen zorgen ervoor dat je meer data vergaard wat het algoritme helpt om de juist mensen te zoeken en meer conversies te linken aan de campagnes. Dit vraagt ons om te denken over een moderne strategie. Maar wat houdt dat precies in? Hoe gebruik je de data en technologie om op de vraag van de consument in te spelen? En met welke investeringen en planning moet je rekening houden? What’s in it for you?

Samen met Google organiseren wij deze gratis webinar op 8 december. Meld je nu aan. 

Schrijf je hier gratis in