Een goed converterende webshop.

Zeo is een fullservice bureau uit Utrecht. Door de combinatie van online marketing en webontwikkeling zijn wij sterk in het bouwen van een Magento webshop die perfect online vindbaar is. Online gevonden worden is bij Zeo hét uitgangspunt. We werken de gehele looptijd van het project in een team, met voor jou als klant één aanspreekpunt. Zó Zeo.

 

Bij het realiseren van een project maken we gebruik van SCRUM-elementen. De kracht van deze aanpak ligt in continue communicatie, samenwerken en flexibiliteit. Doordat jij als klant in het hele traject meewerkend bent, zal het project snel en kosten-efficiënt verlopen. Onze aanpak is ´agile´, wat inhoudt dat bijsturen altijd mogelijk is. Vanaf de eerste fase zijn de juiste mensen aangesloten, er is tweewekelijks overleg en een online systeem geeft inzicht in de status van alle fases.

Investeringstool.

Magento is een open source platform voor webshops dat continu wordt verbeterd. Tevens is Magento het snelst groeiende en meest gebruikte e-commerce-platform in Europa. Zeo heeft veel ervaring met het ontwikkelen van Magento shops voor diverse branches.

 

Wil je weten wat een Magento webshop kost? Gebruik onze investeringstool!

Onze aanpak.

Van idee tot livegang in zes stappen

1. Sprint ZErO

We starten met het vastleggen van gewenste functionaliteiten in een wireframe. We dwingen je keuzes te maken, met als gedachte ´eindgebruiker eerst´. We stemmen gezamenlijk de zwaartepunten af en creëren draagvlak bij de juiste mensen. Mocht de aanpak niet bevallen dan is er nu een escape mogelijk.

2. Designfase

In een designmeeting stemmen we gezamenlijk de verwachtingen af ten aanzien van het design. Onze designer gaat vervolgens aan de slag met onder andere de uitwerking van de categoriestructuur, de vertaling van de call to action en de user experience. Hieruit volgt een pakkend webdesign.

3. Ontwikkelingsfase

In de ontwikkelingsfase gaat het team van developers aan de slag om het gekozen design om te zetten naar een werkende webshop.

4. Trainingen

In de vierde stap geeft Zeo een webtraining en legt het de basisbeginselen van online marketing uit. Ook bieden we klanten de mogelijkheid om bij Zeo op kantoor hun webshop in de testomgeving te gaan vullen. Hierdoor zijn er bij vragen altijd specialisten bij de hand om even mee te kijken.

5. Afrondingsfase en livegang

In deze laatste stap voordat de webshop live gaat wordt er uitgebreid getest in onze testomgeving. Hierbij is het wederom belangrijk om alle projectteamleden te betrekken en te laten testen. Aan het eind van deze fase verhuist de website van de testomgeving naar de definitieve omgeving: de livegang!

6. Nazorg en doorontwikkeling

In deze laatste stap voordat de webshop live gaat wordt er uitgebreid getest in onze testomgeving. Hierbij is het wederom belangrijk om alle projectteamleden te betrekken en te laten testen. Aan het eind van deze fase verhuist de website van de testomgeving naar de definitieve omgeving: de livegang!

Waarom je moet overstappen naar een Magento 2 webshop

Met de aankondiging van e-commerce platform Magento om te stoppen met de ondersteuning voor Magento 1 in 2018 is de noodzaak om over te stappen naar Magento 2 groter dan ooit. Want wat moet je doen als je nu een webshop hebt in een Magento 1 versie? Deze vraag stond centraal tijdens de laatste editie
Lees meer…

Magento 2.0 kennissessie op #wwv17

Op 18 en 19 januari is Zeo als vanouds Gold Sponsor van de Webwinkel Vakdagen. Deze vakbeurs is de grootste op gebied van e-commerce. Veel van onze relaties hebben we op eerdere edities van de Webwinkel Vakdagen leren kennen. Een belangrijke informatiebron op de Webwinkel Vakdagen is het sprekersprogramma. Zeo verzorgt op beide dagen interessante sessies
Lees meer…

Het belang van veelgestelde vragen

Nog maar een aantal dagen en dan is de tijd van gourmetten, cadeautjes onder de kerstboom, vuurwerk en champagne weer aangebroken. Het jaar 2016 loopt op z’n eind en voor veel mensen is de laatste maand van het jaar een hectische maand. Dat geldt zeker voor eigenaren van webshops. Traditioneel zijn de laatste weken van het jaar
Lees meer…

Pagespeed insights verbeterpunten

De snelheid van je website of webshop wordt steeds belangrijker. Naast dat het natuurlijk zeer prettig is voor de bezoeker heeft het een ook effect op je online marketing kanalen. De relevantiescore van Google AdWords gaat omhoog waardoor je lagere kosten per klik krijgt. Voor de organische vindbaarheid van je website is pagina snelheid een officiële
Lees meer…

Is Magento 2 het nieuwe online shoppen?

Al jaren is Magento 2 een onderwerp van gesprek binnen de e-Commerce. Regelmatig vroegen mensen zich af “wanneer komt het nou?”. Afgelopen november 2015 was het eindelijk zover, de release van Magento 2.0.  Gebruikerservaring Magento 1 Alle grote webshops die enigszins meespelen in de e-Commerce wereld draaien vandaag de dag op het platform Magento. Het
Lees meer…

Tijd is geld… Dus doe iets aan je trage shop!

Een mooie, gebruiksvriendelijke webshop met veel en gevarieerde content en ook nog een lage responsetijd. Dat wil natuurlijk iedereen! Maar zelfs bij voortdurend opschalen van je hosting blijft dit vaak toch onbereikbaar. Zeker responstijden zijn met Magento zonder caching erg lastig om te verlagen. De complexiteit van Magento, dat het zo’n krachtig platform maakt, is
Lees meer…

Forse groei mobiel dataverbruik. Wat doe jij er mee?

Het is belangrijk om te analyseren via welk apparaat consumenten op je website komen.  Is dit via desktop, tablet of een mobiel apparaat? Websitebezoekers hebben vaak een andere ervaring als ze via mobiel op je website navigeren, dan wanneer ze dit via desktop doen. Het komt nog te vaak voor dat de ervaring op mobiel
Lees meer…

Responsive shop/site of een mobiele skin?

In 2007 bracht Apple de eerste iPhone uit en daardoor vond er een revolutionaire verandering plaats. Het internet werd op de mobiel vele malen toegankelijker. Dit zorgt direct voor drastische gevolgen bij de bouw van een shop. We gebruiken ons mobieltje niet alleen om informatie te zoeken, te bellen, social netwerken bij te houden, etc.
Lees meer…

Webdesign: één druk op de knop, toch?

Welkom in de wereld van webdesign! Misschien dat het voor sommigen een onzichtbaar terrein is dat zich achter de schermen bevindt, terwijl het resultaat juist de voorkant van een bedrijf wordt. Waar moet een webdesign eigenlijk aan voldoen wil het geslaagd zijn? Wat is je doel als bedrijf? Juist, meer traffic naar je site generen
Lees meer…

Tien online strategie tips voor de feestdagen

Voor de meeste webshops is het laatste kwartaal, dat vol zit met feest- en vakantiedagen, een zeer belangrijk kwartaal. Google meldt in deze periode een enorme stijging in verkeer en in aantal transacties. Uit trendonderzoek dat zij deden over de feestdagenperiode in de VS in 2013 en eerdere jaren blijkt dat jaar in jaar uit
Lees meer…

Kom langs voor een goed gesprek en goede koffie.

Je bent welkom op de Vleutenseweg 386, 3532 HW in Utrecht. Parkeren kan gratis in onze parkeergarage. Stel hiervoor op je navigatie ‘Soembawahof, Utrecht’ in.

Neem contact op.