Support bij Zeo.

Wij helpen onze klanten graag vooruit. Of je nu een vraag hebt over het aanmaken van een product, of je webshop verder wil ontwikkelen. Wij helpen je graag.

Voordelen van support bij Zeo

  • Support via de mail, ons supportsysteem en telefonisch. Welke manier het makkelijkste is, is aan jezelf.
  • Direct aan de slag met kritieke issues. Loop je omzet mis? Wij gaan direct aan de slag.
  • Meldingen bij updates. Updates zijn heel belangrijk voor de veiligheid van je systeem.
  • Altijd een beveiligde webshop. We installeren de belangrijkste patches zodra deze beschikbaar zijn.
  • Flexplex bij Zeo voor contentwerkzaamheden. We kunnen direct met je meekijken als je vragen hebt.
  • Supportcontracten. Voor iedereen is er een passend contract.

Heb je hulp nodig?

We hebben een supportsysteem waar je direct je vraag kunt stellen. Je krijgt een eigen gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen in ons supportsysteem. Je kunt je vraag ook stellen via support@zeo.nl, je ticket wordt dan direct aangemaakt in ons systeem. Wanneer je vervolgens inlogt, zie je alle mailtjes en tickets die je ons hebt gestuurd.

Direct naar het support portaal

Kennisbank

Heb je een vraag en ben je klant bij Zeo, kijk dan eerst in de kennisbank. Hier komt dagelijks nieuwe informatie bij!

Kom langs voor een goed gesprek.

Of een lekkere bak koffie. Of allebei! Je bent welkom op de Vleutenseweg 386, 3532 HW in Utrecht. Parkeren kan gratis in onze parkeergarage. Stel hiervoor op je navigatie ‘Soembawahof, Utrecht’ in. Tot snel!

Blijf op de hoogte!

Mis met de nieuwsbrief van Zeo nooit meer een blog, webinar of nieuwsartikel. Vul hier je e-mailadres in.

Neem contact op.