Een goed converterende website.

Zeo is een fullservice bureau uit Utrecht. Door de combinatie van online marketing en webontwikkeling zijn wij sterk in het bouwen van een WordPress website die perfect online vindbaar is. Online gevonden worden is bij Zeo hét uitgangspunt. We werken de gehele looptijd van het project in een team, met voor jou als klant één aanspreekpunt. Zó Zeo.

 

Bij het realiseren van een project maken we gebruik van SCRUM-elementen. De kracht van deze aanpak ligt in continue communicatie, samenwerken en flexibiliteit. Doordat jij als klant in het hele traject meewerkend bent, zal het project snel en kosten-efficiënt verlopen. Onze aanpak is ´agile´, wat inhoudt dat bijsturen altijd mogelijk is. Vanaf de eerste fase zijn de juiste mensen aangesloten, er is tweewekelijks overleg en een online systeem geeft inzicht in de status van alle fases.

Investeringstool.

WordPress is het populairste ‘open source’ systeem, met wereldwijd meer dan 50 miljoen sites. WordPress wordt gebruikt door zowel grote en kleine uitgevers, zoals CNN en de New York Times. Zeo heeft veel ervaring met het ontwikkelen van WordPress sites voor diverse branches.

 

Weten je wat een WordPress website kost? Gebruik onze investeringstool!

Onze aanpak.

Van idee tot livegang in zes stappen

1. Sprint ZErO

We starten met het vastleggen van gewenste functionaliteiten in een wireframe. We dwingen je keuzes te maken, met als gedachte ´eindgebruiker eerst´. We stemmen gezamenlijk de zwaartepunten af en creëren draagvlak bij de juiste mensen. Mocht de aanpak niet bevallen dan is er nu een escape mogelijk.

2. Designfase

In een designmeeting stemmen we gezamenlijk de verwachtingen af ten aanzien van het design. Onze designer gaat vervolgens aan de slag met onder andere de uitwerking van de categoriestructuur, de vertaling van de call to action en de user experience. Hieruit volgt een pakkend webdesign.

3. Ontwikkelingsfase

In de ontwikkelingsfase gaat het team van developers aan de slag om het gekozen design om te zetten naar een werkende website.

4. Trainingen

In de vierde stap geeft Zeo een webtraining en legt het de basisbeginselen van online marketing uit. Ook bieden we klanten de mogelijkheid om bij Zeo op kantoor hun webshop in de testomgeving te gaan vullen. Hierdoor zijn er bij vragen altijd specialisten bij de hand om even mee te kijken.

5. Afrondingsfase en livegang

In deze laatste stap voordat de webshop live gaat wordt er uitgebreid getest in onze testomgeving. Hierbij is het wederom belangrijk om alle projectteamleden te betrekken en te laten testen. Aan het eind van deze fase verhuist de website van de testomgeving naar de definitieve omgeving: de livegang!

6. Nazorg en doorontwikkeling

Twee maanden na de livegang geeft Zeo Google Analytics trainingen. Hierin wordt uitgelegd hoe je Analytics succesvol gebruikt. Met een Service Level Agreement bieden we support en helpen we bij het installeren van updates.

Tips voor het verbeteren van de mobiele gebruikerservaring op je homepagina

Dat mobiel niet meer kan ontbreken in je online marketing strategie is in 2017 een vast gegeven. Hierover schreef collega Josefien aan het begin van dit jaar het blogbericht: Is jouw website mobile-proof? Toch zijn veel websites en webshops hier nog niet helemaal op ingespeeld. Bij het ontwerp en de ontwikkeling van een nieuwe website
Lees meer…

Magento 2.0 kennissessie op #wwv17

Op 18 en 19 januari is Zeo als vanouds Gold Sponsor van de Webwinkel Vakdagen. Deze vakbeurs is de grootste op gebied van e-commerce. Veel van onze relaties hebben we op eerdere edities van de Webwinkel Vakdagen leren kennen. Een belangrijke informatiebron op de Webwinkel Vakdagen is het sprekersprogramma. Zeo verzorgt op beide dagen interessante sessies
Lees meer…

7 verbeteringen in WordPress 4.7 Vaughan

Begin december 2016 bracht WordPress een belangrijke update uit. Versie 4.7 is vernoemd naar de beroemde jazz-zanger Sarah Vaughan. Bij Zeo hebben we deze update direct geïnstalleerd en hebben we een hele middag gespeeld met alle nieuwe features. Ben jij ook benieuwd wat deze WordPress-update voor nieuwe functies biedt en of het zinvol is de
Lees meer…

Hoe kies ik een font voor mijn website?

Je website is het visitekaartje van je merk. Teksten op je website spelen hierin een belangrijke rol. Lettertypen worden vaak onderschat. Waar moet je nou op letten bij het uitkiezen van het juiste font? Font functies Een lettertype bepaalt niet alleen de uitstraling van je website maar ook de leesbaarheid. ‘Serif lettertypes’ zijn lettertypes met schreef.
Lees meer…

Hoe illustreer je een icon set die bij je merk past?

In onze moderne samenleving gaat alles vliegensvlug. Alles moet snel en niemand heeft tijd. Neem als voorbeeld het lezen van lange teksten. Waarom zou men niet gewoon een filmpje kijken wat veel sneller en makkelijker is? Hetzelfde geldt voor iconen. Bij een icoon moet je in één oogopslag kunnen zien waar het desbetreffende onderwerp over
Lees meer…

Pagespeed insights verbeterpunten

De snelheid van je website of webshop wordt steeds belangrijker. Naast dat het natuurlijk zeer prettig is voor de bezoeker heeft het een ook effect op je online marketing kanalen. De relevantiescore van Google AdWords gaat omhoog waardoor je lagere kosten per klik krijgt. Voor de organische vindbaarheid van je website is pagina snelheid een officiële
Lees meer…

Mobiel-vriendelijke update Google: Wat moet ik doen?

Vorig jaar februari: paniek onder website eigenaren. Google had zojuist aangekondigd dat ze niet mobiel-vriendelijke websites lager gaan ranken. Google was al een aantal jaar aan het testen. Ze gaven meerdere signalen dat websites beter zouden ranken in de zoekresultaten als deze geoptimaliseerd waren voor mobiel. Opzich een logische gedachte. Iedereen die zelf weleens een niet mobiel-vriendelijke
Lees meer…

Forse groei mobiel dataverbruik. Wat doe jij er mee?

Het is belangrijk om te analyseren via welk apparaat consumenten op je website komen.  Is dit via desktop, tablet of een mobiel apparaat? Websitebezoekers hebben vaak een andere ervaring als ze via mobiel op je website navigeren, dan wanneer ze dit via desktop doen. Het komt nog te vaak voor dat de ervaring op mobiel
Lees meer…

Responsive shop/site of een mobiele skin?

In 2007 bracht Apple de eerste iPhone uit en daardoor vond er een revolutionaire verandering plaats. Het internet werd op de mobiel vele malen toegankelijker. Dit zorgt direct voor drastische gevolgen bij de bouw van een shop. We gebruiken ons mobieltje niet alleen om informatie te zoeken, te bellen, social netwerken bij te houden, etc.
Lees meer…

3 opvallende webdesign trends

Het maken van een webdesign is niet makkelijk. Al te vaak horen wij ‘Deze site vind ik mooi, maak ‘m maar na‘. Dat komt doordat we door de bomen het bos niet meer zien. Begin altijd bij de basis: Wie is je doelgroep? En wat kenmerkt hen? Wat is de kracht (de why) van je
Lees meer…

Kom langs voor een goed gesprek en goede koffie.

Je bent welkom op de Vleutenseweg 386, 3532 HW in Utrecht. Parkeren kan gratis in onze parkeergarage. Stel hiervoor op je navigatie ‘Soembawahof, Utrecht’ in.

Neem contact op.