Een goed converterende website.

Zeo is een fullservice bureau uit Utrecht. Door de combinatie van online marketing en webontwikkeling zijn wij sterk in het bouwen van een WordPress website die perfect online vindbaar is. Online gevonden worden is bij Zeo hét uitgangspunt. We werken de gehele looptijd van het project in een team, met voor jou als klant één aanspreekpunt. Zó Zeo.

 

Bij het realiseren van een project maken we gebruik van SCRUM-elementen. De kracht van deze aanpak ligt in continue communicatie, samenwerken en flexibiliteit. Doordat jij als klant in het hele traject meewerkend bent, zal het project snel en kosten-efficiënt verlopen. Onze aanpak is ´agile´, wat inhoudt dat bijsturen altijd mogelijk is. Vanaf de eerste fase zijn de juiste mensen aangesloten, er is tweewekelijks overleg en een online systeem geeft inzicht in de status van alle fases.

Investeringstool.

WordPress is het populairste ‘open source’ systeem, met wereldwijd meer dan 50 miljoen sites. WordPress wordt gebruikt door zowel grote en kleine uitgevers, zoals CNN en de New York Times. Zeo heeft veel ervaring met het ontwikkelen van WordPress sites voor diverse branches.

 

Weten je wat een WordPress website kost? Gebruik onze investeringstool!

Onze aanpak.

Van idee tot livegang in zes stappen

1. Sprint ZErO

We starten met het vastleggen van gewenste functionaliteiten in een wireframe. We dwingen je keuzes te maken, met als gedachte ´eindgebruiker eerst´. We stemmen gezamenlijk de zwaartepunten af en creëren draagvlak bij de juiste mensen. Mocht de aanpak niet bevallen dan is er nu een escape mogelijk.

2. Designfase

In een designmeeting stemmen we gezamenlijk de verwachtingen af ten aanzien van het design. Onze designer gaat vervolgens aan de slag met onder andere de uitwerking van de categoriestructuur, de vertaling van de call to action en de user experience. Hieruit volgt een pakkend webdesign.

3. Ontwikkelingsfase

In de ontwikkelingsfase gaat het team van developers aan de slag om het gekozen design om te zetten naar een werkende website.

4. Trainingen

In de vierde stap geeft Zeo een webtraining en legt het de basisbeginselen van online marketing uit. Ook bieden we klanten de mogelijkheid om bij Zeo op kantoor hun webshop in de testomgeving te gaan vullen. Hierdoor zijn er bij vragen altijd specialisten bij de hand om even mee te kijken.

5. Afrondingsfase en livegang

In deze laatste stap voordat de webshop live gaat wordt er uitgebreid getest in onze testomgeving. Hierbij is het wederom belangrijk om alle projectteamleden te betrekken en te laten testen. Aan het eind van deze fase verhuist de website van de testomgeving naar de definitieve omgeving: de livegang!

6. Nazorg en doorontwikkeling

Twee maanden na de livegang geeft Zeo Google Analytics trainingen. Hierin wordt uitgelegd hoe je Analytics succesvol gebruikt. Met een Service Level Agreement bieden we support en helpen we bij het installeren van updates.

Tips bij het overstappen van HTTP naar HTTPS

Een aantal jaar geleden kondigde Google al aan dat een SSL certificaat (een beveiligde verbinding gekenmerkt door https://) een ranking factor zou gaan worden in het Google algoritme. Websites met een https:// verbinding worden daarmee hoger geïndexeerd in de zoekresultaten ten opzichte van websites met een http:// verbinding. Met het gebruiken van een SSL certificaat
Lees meer…

Beveiliging van je website lastig? Zeo geeft 10 tips!

De beveiliging van je website of webshop is erg belangrijk en heeft continu aandacht nodig. Je wilt bijvoorbeeld niet dat gegevens van jouw klanten op straat komen te liggen. Naast goede hosting en een goed en actueel bijgewerkt CMS is het belangrijk om het CMS op de juiste manier te beheren. Zo kun je zorg
Lees meer…

WordPress hosting: hoe maak je de juiste keuze?

Hosting houdt eigenlijk niet meer in dan dat je website via een server in verbinding staat met het internet. Toch zien we bij Zeo vaak dat mensen het kiezen van een hostingpakket of hostingpartij onderschatten bij hun WordPress website. Dit omdat er gedacht wordt dat een WordPress maar een simpele website is. Zeker bij het
Lees meer…

Nieuw: gratis versie van Google Optimize

Google Optimize is een marketingtool van Google die zich richt op gebruikers die stappen willen maken met conversie-optimalisatie. Tot op heden was er een betaalde versie beschikbaar, Google Optimize 360. Goed nieuws: Google heeft vorige maand een gratis versie beschikbaar gemaakt voor zijn gebruikers. Conversie-optimalisatie is heel waardevol voor je website. Door kleine aanpassingen op
Lees meer…

Tips voor het verbeteren van de mobiele gebruikerservaring op je homepagina

Dat mobiel niet meer kan ontbreken in je online marketing strategie is in 2017 een vast gegeven. Hierover schreef collega Josefien aan het begin van dit jaar het blogbericht: Is jouw website mobile-proof? Toch zijn veel websites en webshops hier nog niet helemaal op ingespeeld. Bij het ontwerp en de ontwikkeling van een nieuwe website
Lees meer…

Magento 2.0 kennissessie op #wwv17

Op 18 en 19 januari is Zeo als vanouds Gold Sponsor van de Webwinkel Vakdagen. Deze vakbeurs is de grootste op gebied van e-commerce. Veel van onze relaties hebben we op eerdere edities van de Webwinkel Vakdagen leren kennen. Een belangrijke informatiebron op de Webwinkel Vakdagen is het sprekersprogramma. Zeo verzorgt op beide dagen interessante sessies
Lees meer…

7 verbeteringen in WordPress 4.7 Vaughan

Begin december 2016 bracht WordPress een belangrijke update uit. Versie 4.7 is vernoemd naar de beroemde jazz-zanger Sarah Vaughan. Bij Zeo hebben we deze update direct geïnstalleerd en hebben we een hele middag gespeeld met alle nieuwe features. Ben jij ook benieuwd wat deze WordPress-update voor nieuwe functies biedt en of het zinvol is de
Lees meer…

Hoe kies ik een font voor mijn website?

Je website is het visitekaartje van je merk. Teksten op je website spelen hierin een belangrijke rol. Lettertypen worden vaak onderschat. Waar moet je nou op letten bij het uitkiezen van het juiste font? Font functies Een lettertype bepaalt niet alleen de uitstraling van je website maar ook de leesbaarheid. ‘Serif lettertypes’ zijn lettertypes met schreef.
Lees meer…

Hoe illustreer je een icon set die bij je merk past?

In onze moderne samenleving gaat alles vliegensvlug. Alles moet snel en niemand heeft tijd. Neem als voorbeeld het lezen van lange teksten. Waarom zou men niet gewoon een filmpje kijken wat veel sneller en makkelijker is? Hetzelfde geldt voor iconen. Bij een icoon moet je in één oogopslag kunnen zien waar het desbetreffende onderwerp over
Lees meer…

Pagespeed insights verbeterpunten

De snelheid van je website of webshop wordt steeds belangrijker. Naast dat het natuurlijk zeer prettig is voor de bezoeker heeft het een ook effect op je online marketing kanalen. De relevantiescore van Google AdWords gaat omhoog waardoor je lagere kosten per klik krijgt. Voor de organische vindbaarheid van je website is pagina snelheid een officiële
Lees meer…

Kom langs voor een goed gesprek en goede koffie.

Je bent welkom op de Vleutenseweg 386, 3532 HW in Utrecht. Parkeren kan gratis in onze parkeergarage. Stel hiervoor op je navigatie ‘Soembawahof, Utrecht’ in.

Blijf op de hoogte!

Mis met de nieuwsbrief van Zeo nooit meer een blog, webinar of nieuwsartikel. Vul hier je e-mailadres in.

Neem contact op.