Geschreven door Eva Meeus op

Jaarlijks wordt in de Jaarbeurs in Utrecht dé beurs voor e-commerce bedrijven gehouden. Meer dan 10.000 bezoekers en 250 exposanten allemaal bij elkaar gebracht. Zeo heeft al 10 keer op de WebWinkel Vakdagen gestaan, alleen het eerste jaar waren wij niet van de partij.

Ook dit jaar zijn wij weer van de partij. Vorig jaar hebben wij twee dagen achter elkaar met veel plezier een lezing gegeven. Voor ons genoeg reden om nogmaals uit te pakken om onze kennis te delen. Ditmaal doen we dat zelfs met twee lezingen.

Lezing 1: Waarom adverteren in Youtube?

De WebWinkel Vakdagen zijn een mooi moment voor e-commerce bedrijven om ook nieuwe marketing mogelijkheden te leren kennen. Video en specifiek YouTube hebben het afgelopen jaar in Nederland een exponentiële groei meegemaakt. Grote bedrijven zoals Bol.com, Coolblue en KPN waren al overtuigd geraakt en maken al specifieke video’s voor YouTube. Steeds meer bedrijven in dat adverteren via YouTube je merk een mooie boost kan geven.  Nu dus je kans om in te stappen en je doelgroep te bereiken met sterke video advertenties!

Op woensdag 24 januari geven onze Consultants Mariska en Sjoerd een lezing. Niet alleen over het nut van adverteren in YouTube. Maar ook over wat er bij komt kijken als je een campagne goed wilt opzetten.

Lezing 2: Een écht goede omnichannel strategie opstellen.

Een strategie opstellen voor één kanaal, on- of offline, dat is vaak al lastig genoeg. Laat staan een strategie opstellen die online- en offline elkaar laten aanvullen. Onze klant MotorkledingCenter liet zien dat het niet alleen voor de allergrootste spelers is weggelegd. Samen hebben wij grip gekregen op de gehele customer journey. Dit deden wij door onder andere de online bezoekers te koppelen aan de offline kopers.

Op donderdag 25 januari geven onze Algemeen Directeur(Chris Jongeling) en de Algemeen Directeur van MotorkledingCenter(Mark Bos) een lezing over hoe deze resultaten zijn gerealiseerd.

Waarom naar de WebWinkel Vakdagen?

Bezoek lezingen en presentaties. Ga in gesprek met andere e-commerce bedrijven. De WebWinkel Vakdagen zijn hét moment om inspiratie op te doen voor je webshop 2018.

Wij zijn 24 en 25  januari ook aanwezig op de beurs op stand 209. Kom gerust even langs!

Schrijf je hier gratis in voor de beurs.

| | |

Geef een reactie