Geschreven door mariska op

Zeo_stand_Webwinkel_Vakdagen_2015Woensdag 21 en donderdag 22 januari is het weer zover… De Jaarbeurs in Utrecht wordt omgetoverd tot een walhalla voor aankomende of al bestaande webshophouders. We hebben het hier over de jaarlijks terugkerende Webwinkel Vakdagen. Twee dagen die volledig in het teken staan van e-commerce.

Er is een uitgebreid programma zodat je in een of twee dagen jouw e-commerce vakkennis volledig kunt uitbreiden. Een ideale manier om te netwerken met duizenden professionals binnen jouw vakgebied.

Hoe zit dat eigenlijk met beursmarketing?

Kun je je voor een beurs goed voorbereiden als bedrijf? Ja dat kan zeker! Lees hieronder een aantal handige tips.

  • Laat op sociale netwerken weten dat jouw bedrijf deelneemt aan de beurs en laat hierbij weten waarom bezoekers juist jouw stand moeten bezoeken.
  • Denk goed na over de inrichting en uitstraling van jouw stand. Er zijn zoveel stands dat het van belang is dat jouw stand aantrekkelijk is voor bezoekers van de beurs.
  • Probeer een leuke actie of activiteit binnen jouw stand te organiseren. In onze Zeo stand staat een barista die voor elke bezoeker een heerlijke verse koffie klaarmaakt.
  • Zorg dat jouw logo duidelijk naar voren komt en laat duidelijke headlines zien zodat bezoekers direct begrijpen waar jouw bedrijf voor staat.
  • Zorg dat er genoeg personeel/ specialisten in de stand aanwezig zijn om bezoekers vakkundig te woord te staan.

Wat vooral belangrijk is: zorg dat je kort en bondig met jouw bezoekers in contact bent. Laat middels een kort gesprek aan de bezoeker weten dat zij voor meer informatie en advies een bezoekafspraak kunnen inplannen.

Een online marketingbureau als Zeo kan op deze veel bezochte beurs natuurlijk niet ontbreken. Waarom? Onze doelgroep is hier juist aanwezig! Wij kunnen jou namelijk helpen met:

  • Adverteren in zoekmachines (SEA)
  • Zoekmachine optimalisatie (SEO)
  • Social Media Marketing
  • Conversie optimalisatie
  • Magento shops
  • WordPress sites

De doelen voor de Webwinkel Vakdagen van Zeo zijn een goede (eerste) indruk maken, gesprekken aanknopen, afspraken inplannen en leads verzamelen. Wij willen middels deze beurs laten zien welke diensten wij aanbieden en wat onze specialisten voor jou kunnen betekenen.

Dus ben jij een aankomende webshophouder of wil jij je meer verdiepen in e-commerce? Kom dan bij ons langs op de Webwinkel Vakdagen! Meld je hier gratis aan! Je kunt ons vinden in hal 1, bij stand A20.

| Contentmarketing | Conversie Optimalisatie | Display Advertising | Google AdWords | Google Analytics | Google overig | Klantcases | Nieuws | Social Media | Webdesign | Webshops | WordPress | Zo Zeo | Zoekmachine optimalisatie |

Geef een reactie