Geschreven door mariska op

Tijdens de Webwinkel Vakdagen had Zeo dit jaar een bijzondere actie: bezoekers konden kans maken op een Magento webshop ter waarde van maar liefst € 6000 als zij bij onze stand hun visitekaartje achterlieten. Inmiddels is de winnaar bekend: René Bastiaans van Bastiaans Schoenmode! In een kort interview vertelt hij hier zijn verhaal.

De achtergrond van Bastiaans Exclusieve Schoenmode Maastricht

Bastiaans Exclusieve Schoenmode in Maastricht is een familiebedrijf dat terug gaat tot 1947. Vlak na de oorlog begon Antoon Bastiaans een carrière in de schoenen. Zijn zoon Wim Bastiaans (63) nam het bedrijf in de zeventiger jaren over en bracht het tot een merk in de luxe mode. René Bastiaans (36) heeft als derde generatie in het familiebedrijf zijn passie gevonden. Hij is verantwoordelijk voor de introductie van zijn bedrijf in de online wereld.

Wat was het doel van het bezoek aan de Webwinkel Vakdagen in Utrecht?

‘’Het doel was om meer te weten komen over verpakkingen, betalingsmogelijkheden en andere praktische zaken. We zaten al in een bureaupitch, maar toen kwam ik Frank Bontekoe van Syntens tegen. Hij wees me op zijn goede ervaringen met Zeo. Zodoende dat ik – overigens op goed geluk – rechtstreeks op Chris Jongeling en Henriëtte van Gelder afstapte. Meteen bij de goede mensen in een erg drukke stand.’’

Wat was je reactie op het winnen van de Magento webshop?

‘’Vol ongeloof! Het duurde ook even voor ik het echt besefte. Het gesprek dat ik had met Chris en Henriëtte gaf veel vertrouwen in de kracht van Zeo. En toen deze meevaller. Top!’’

Welke doelstellingen heeft de Magento webshop?

‘’Tot de top in ons segment in Nederland online doorstoten. Dat is lastig genoeg, omdat we nu geen online presence hebben. We willen onze klanten ook online een goede service bieden, dus daar gaan we heel hard aan trekken.’’

Wat zijn je (online marketing) plannen voor de toekomst?

‘’We nemen een stap tegelijk. We willen vooral constant blijven en via het online kanaal onze service en kwaliteitsschoenen een nieuwe impuls geven.’’

Benieuwd naar de website van Bastiaans Schoenmode?

Neem dan alvast een kijkje.

| Contentmarketing | Conversie Optimalisatie | Display Advertising | Google AdWords | Google Analytics | Google overig | Klantcases | Nieuws | Social Media | Webdesign | Webshops | WordPress | Zo Zeo | Zoekmachine optimalisatie |

Geef een reactie