Geschreven door mariska op

 

Vorige week waren de Webwinkel Vakdagen 2012 in de Jaarbeurs Utrecht. En het was een groot succes! Maar liefst 10.271 bezoekers bezochten de 6e editie van de beurs. Er waren meer dan 200 standhouders en honderd workshops, lezingen en keynotes. Dit was dus de grootste versie ooit!

Webwinkel Vakdagen stand Zeo

Zoals beloofd kon je ons niet missen. We vielen flink op met onze stand. De foto’s kun je bekijken op onze Facebook pagina.

Vanaf 11:00 uur konden bezoekers uit de e-commerce branche terecht bij onze stand voor meer informatie over:

We hebben hier dan ook vele goede gesprekken over gehad! Daarnaast waren er dit jaar vernieuwde handleidingen te downloaden over Social Media, Conversie Optimalisatie en SEO, waarmee bezoekers al een eerste stap richting een goede strategie kunnen zetten. Een groot aantal bezoekers deed dit dan ook!

Sprekerssessies Social Media én SEA

Bijzonder trots zijn we dit jaar op onze drukbezochte sprekerssessies! Robbert van Ooijen besprak de 6 succesfactoren voor scoren met Social Media en Mariska van den Berg liet zien hoe je het rendement uit je Adwords campagnes kunt verdubbelen! Beide sessies waren zo druk bezocht dat er helaas bezoekers moesten worden teleurgesteld: er waren te weinig zitplaatsen.

Magento webshop actie

We hadden dit jaar een bijzondere actie: bezoekers van de Webwinkel vakdagen konden kans maken op een Magento webshop ter waarde van maar liefst € 6000! Inmiddels is de gelukkige winnaar bekend en heeft persoonlijk bericht gehad. Via deze weg bedanken we iedereen die heeft meegedaan!

Al met al waren het twee succesvolle dagen! Heb je het gemist? Dan kun je hier de handleidingen downloaden over Social Media Marketing, Conversie Optimalisatie en Zoekmachine Optimalisatie (SEO).

| Contentmarketing | Conversie Optimalisatie | Display Advertising | Google AdWords | Google Analytics | Google overig | Klantcases | Nieuws | Social Media | Webdesign | Webshops | WordPress | Zo Zeo | Zoekmachine optimalisatie |

Geef een reactie