Geschreven door mariska op

Dit jaar stond Zeo webmarketing voor het eerst op de thuiswinkel vakbeurs: een onderdeel van de TCD. De TCD werd gehouden op 27, 28 en 29 april in de jaarbeurs in Utrecht en trok dit jaar 9.000 bezoekers.Zeo stand op de TCD

De stand van Zeo was gepositioneerd naast een van de trekpleisters van de beurs, namelijk de thuis winkelstraat.

Onze stand was wederom een succes! Veel bezoekers waren geïnteresseerd in het verdubbelen van hun online rendement middels:

Mocht je niet op de beurs zijn geweest, maar wel interesse hebben in “hoe scoor je hoger in Google” of bovenstaande onderwerpen? Neem dan contact met ons op.

Hieronder een impressie van onze stand..

ZEO_TCD2 ZEO_TCD5ZEO_TCD4

| Contentmarketing | Conversie Optimalisatie | Display Advertising | Google AdWords | Google Analytics | Google overig | Klantcases | Nieuws | Social Media | Webdesign | Webshops | WordPress | Zo Zeo | Zoekmachine optimalisatie |

Geef een reactie