Een SEO zoekwoorden onderzoek voor de beste organische positie.

‘Content is King’ is een uitspraak die je regelmatig hoort vallen in de SEO wereld. Maar wat heb je aan goede content wanneer je doelgroep deze content niet kan vinden? Een goed onderzoek naar de juiste zoekwoorden is de basis voor een succesvolle SEO strategie. Wil jij meer structuur in je SEO contentstrategie? Wil je
Lees meer...

Vier redenen om te starten met een UX design.

Wie kent de situatie niet? Een onmogelijk te begrijpen instructies om een apparaat aan de praat te krijgen of een kast in elkaar te schroeven. Langer dan je lief is tuur je naar de handleiding, zonder echt iets wijzer te worden. Dat is pure frustratie! En het is een mooi voorbeeld van een slechte (offline)
Lees meer...

Nieuwe mogelijkheden binnen de Channable tool

Afgelopen vrijdag waren collega’s Annabel en Romana aanwezig op het jaarlijkse partner evenement van Channable. Zeo en Channable hebben in de afgelopen jaren intensief samen gewerkt voor tientallen klanten. De zonovergoten dag in de Botanische Tuinen in Utrecht stond vrijdag in het teken van nieuwe inspiratie op het gebied van feedmarketing en de bekendmaking van
Lees meer...

Google innovaties 2018 uitgelicht – Keynote 10-07-2018

Gisteravond  (dinsdag 10 juli 2018) gaf senior vice president Ads van Google Sridhar Ramaswamy een keynote van bijna anderhalf uur over de laatste innovaties binnen hun platformen, analyses en advertenties. Op basis van deze presentatie hebben we de belangrijkste innovaties van 2018 voor jouw op een rijtje gezet. Klik op deze link om de volledige
Lees meer...

Het succes van efficiënte targeting met advertentieaanpassers

Voor de website van bezorgdekrant.nl (onderdeel van Telegraaf Media Groep) hebben we begin maart 2018 een grote efficiëntieslag aangebracht in de AdWords campagnes. Bezorgdekrant.nl heeft als doel om nieuwe krantenbezorgers te werven op specifieke locaties (+/- 200 locaties) in Nederland. Via Google AdWords wordt er getarget op mensen die op zoek zijn naar een bijbaan, of
Lees meer...

| |

Geschreven door janwillem op

Je organische vindbaarheid verbeteren? Zeo legt uit waar je op moet letten.

Online vindbaarheid; iets wat vandaag de dag voor iedere onderneming essentieel is om aan nieuwe klanten te komen. Eén van de manieren om jouw bedrijf online op de kaart te zetten is via de gratis  zoekresultaten van Google. Als jouw website goed scoort op een relevant zoekwoord dan kan dit waardevol verkeer opleveren. De kunst
Lees meer...

Conversieoptimalisatie: ga verder waar Google Analytics ophoudt.

Google Analytics is het meest gebruikte analyseprogramma voor online marketeers en webshopeigenaren. Gelukkig maar. Want dit, voornamelijk gratis gebruikte, programma zet zo veel statistieken in een rij met een simpele implementatie. Je plakt de code voor de </head> van de website en je meet het gedrag van alle bezoekers. Handig! Het verhogen van je conversie?
Lees meer...