Pinterest als digitaal prikbord voor een hoger conversieratio

Social media is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven en zeker ook niet meer uit de wereld van online marketing. De verschillende platformen worden gebruikt voor talloze marketingdoeleinden, zoals: naamsbekendheid vergroten, online reputatiemanagement en het beïnvloeden van zoekmachine ranking. Ondanks het veelvoudige gebruik van social media door bedrijven, wordt de focus vaak
Lees meer...

| |

Geschreven door Zeo op

De customer journey, waarin B2B verschilt van B2C

Ondernemen binnen B2B business-to-business (B2B) en B2C (business-to-consumer) kent vele verschillen. Bijvoorbeeld de frequentie van contact en het beschikbare budget zijn hierin afwijkend. Zeo heeft klanten in beide business en we nemen je graag mee in een facet dat élk bedrijf herkent; het benaderen van je (potentiële) doelgroep. Om zo gericht mogelijk je doelgroep aan te spreken werkt Zeo
Lees meer...

Vergroot je mailbestand met 10 tips

In een voorgaande blog hebben we het gehad over het maken van de juiste keuze voor een e-mailmarketing platform. Er liggen namelijk binnen e-mailmarketing nog veel kansen om jouw doelgroep persoonlijk te bereiken. Maar dan moet je natuurlijk wel een database hebben die bestaat uit kwalitatieve abonnees die jouw nieuwsbrieven graag lezen. Het vergroten van
Lees meer...

Welk e-mailmarketing platform past bij jou? Mailchimp, Hellodialog of Copernica?

Nederlanders blijven zich in groten getale inschrijven op periodieke nieuwsbrieven. In combinatie met de opkomst van marketing automation liggen binnen e-mailmarketing veel kansen voor B2C en B2B bedrijven om de doelgroep gericht te bereiken. Zeo zet de drie meest gangbare e-mailmarketing softwareprogramma’s voor je naast elkaar. Zodat jij gemakkelijk kunt zien welk platform het beste
Lees meer...