Conversieoptimalisatie: ga verder waar Google Analytics ophoudt.

Google Analytics is het meest gebruikte analyseprogramma voor online marketeers en webshopeigenaren. Gelukkig maar. Want dit, voornamelijk gratis gebruikte, programma zet zo veel statistieken in een rij met een simpele implementatie. Je plakt de code voor de </head> van de website en je meet het gedrag van alle bezoekers. Handig! Het verhogen van je conversie?
Lees meer...

Jouw doelgroep dichtbij met location based marketing

We merken bij Zeo dat steeds meer klanten de behoefte hebben om heel lokaal hun doelgroep te benaderen. Gelukkig kan dit tegenwoordig gemakkelijk en is het lokaal targetten steeds toegankelijker geworden. Dit heet in mooi vakjargon ‘Location Based Marketing’. Samen met het feit dat we niet meer ‘online gaan’, maar online léven kan deze vorm
Lees meer...

De voordelen van Channable voor feedmarketing

Soms heb je als webshop naast je eigen site andere verkoopkanalen nodig om je producten aan de man te brengen. Het merendeel van de e-commerce shops verkoopt ook via het zogenaamde affiliatenetwerk. Bekende affiliates zijn bijvoorbeeld bol.com, Google Shopping en amazon.com. Om de juiste informatie via feedmarketing bij deze verschillende platformen en vergelijkingssites te krijgen
Lees meer...