.jpg)
"We werken altijd graag met jullie samen. Jullie zijn eerlijk, betrouwbaar en passen gewoon goed bij onze bedrijfscultuur"
"Persoonlijke benadering, geen moeite om een stapje extra te zetten. Punctueel en komen afspraken na."
“Fijne samenwerking, specialistisch en pro-actief.”
"Goede kennis van online-zaken en prima medewerkers en dat alles binnen een fijne sfeer."
"Tot nu toe zeer tevreden. Vooral de wijze van oppakken, communicatie en de korte lijnen. Voldoet daarmee aan de door mij gestelde verwachtingen en dat stemt mij zeer tevreden.
Nu afwachten welk resultaat dit uiteindelijk op gaat leveren als de nieuwe shop tzt opgeleverd wordt -;)"
Zet jouw volgende stap in e-commerce
E-commerce groeipartner voor bedrijven met meer dan €1 miljoen omzet, die hun huidige bureau ontgroeid zijn. 80+ e-commerce bedrijven | 11 landen | >1 miljoen omzet.
Thomas is een Duitse fabrikant van consumentenelektronica met een roemrijk verleden. Het bedrijf heeft zich de laatste decennia gespecialiseerd in stofzuigers voor huisdiereigenaren. De apparaten van de onbetwiste marktleider zijn te koop in de winkels en op de websites van retailpartners. Daarnaast is Thomas Stofzuigers op marketplaces actief, ook in Nederland en België.
Meer over deze caseNaviva Kraamzorg vervult een speciale rol in de levens van jaarlijks tienduizenden gezinnen. De grootste kraamzorgaanbieder van Nederland wil op het juiste moment in het oog springen bij aanstaande ouders, om kwaliteit en veiligheid te kunnen bieden, voor, tijdens en na de bevalling. Ook is het belangrijk dat de organisatie beschikt over voldoende handen aan het bed en de wieg.
Meer over deze caseMet een snelle Magento2 shop en maar liefst elf substores in Europa is Plus.Parts een grote speler in de reserve onderdelen voor (robot)stofzuigers, tuingereedschap, projectoren, electrisch gereedschap en nog veel meer.
Meer over deze caseSioo’s opleidingen, cursussen en workshops waren lange tijd beperkt vindbaar online. De website was verouderd en de key performance indicators (KPI’s) waren niet of nauwelijks te meten. De marketingactiviteiten konden sowieso wel een boost gebruiken toen Zeo aan de slag ging voor de stichting. Complicerend is dat Sioo’s doelgroepen erg specifiek zijn, terwijl ze voor veel van de opleidingen enigszins overlappen. Het bereiken van de juiste bezoekers is en blijft dé uitdaging.
Meer over deze caseIn een omgeving waar mensen de vloeren niet optimaal kunnen zien, voelen en beoordelen, probeert Visgraatshop.nl ze toch aan de man de brengen. Daar stelt de webwinkel veel voordelen tegenover, zoals lage prijzen, gratis bezorging, goede service en twintig jaar fabrieksgarantie. Lange tijd probeerde Visgraatshop.nl mensen vooral met acties naar de site te trekken, buiten de actieperiodes om werd er weinig ruchtbaarheid aan het aanbod gegeven.
Meer over deze case‘Veel warm water in korte tijd. Daarvoor moet je bij ons zijn.’ Met die woorden maakt A.O. Smith op zijn website kort en krachtig duidelijk waartoe het op aard is. Voor de bouw, doorontwikkeling, optimalisatie én vindbaarheid van zijn websites werkt het Brabantse bedrijf al jaren samen met Zeo.
Meer over deze caseIn de zomer van 2021 heeft Zeo de online marketing voor Akoestiekwinkel.nl opgepakt, met ambitieuze targets. De markt werd in kaart gebracht, waarna campagnes zijn geoptimaliseerd en uitgebreid. Eind dat jaar is werk gemaakt van internationale expansie: een multi-store in Magento 2 legde de basis voor een entree in België.
Meer over deze caseDe kerntaak van het RKD is het verzamelen, beheren, beschikbaar stellen en presenteren van archief-, documentatie- en bibliotheekmateriaal van en over de kunst van de Nederlanden in internationale context en het bevorderen van onderzoek hiernaar, zelfstandig en in samenwerking met derden.
Meer over deze case24Kae is het lifestylemerk van Kae Sutherland. Ze stopt veel van haar energie en passie in 24Kae, het lifestylemerk dat ze samen met Zeo tot wasdom brengt.
Uitdaging van destijds was om een nieuwe shop vanaf de grond af op te bouwen in Magento 2 in de periode dat Magento 2.1 nog in de kinderschoenen stond. Waarbij eenvoud, snelheid en klantgerichtheid zowel in de shop als tijdens het project belangrijk waren.
Meer over deze caseSinds Magento 1 end of life is, heeft Audax net als vele andere bedrijven de noodzaak om te migreren naar een ander platform. De keuze is gevallen op Magento 2. Waarbij de huidige integratie met Centraal Boekhuis behouden moet blijven. Bovendien is het noodzakelijk om nieuwe functionaliteiten toe te voegen om weer jarenlang vooruit te kunnen met een betrouwbare ecommerce oplossing.
Meer over deze caseZeo helpt Hockeypoint al jaren bij het beheren van AdWords-campagnes. De focus op zoekmachineadvertenties (SEA) ging echter ten koste van het onderhoud van de webpagina’s en daarmee van de organische vindbaarheid. Daarnaast waren de online marketingactiviteiten van Hockeypoint sterk gericht op het verhogen van de omzet: de inkomsten namen flink toe, maar de winstontwikkeling bleef achter.
Meer over deze caseVIAVAC beschikt over een website waarop de juiste informatie met betrekking tot de producten en diensten van VIAVAC getoond wordt aan de bezoekers. Om ervoor te zorgen dat er voldoende offerte aanvragen en dus warme leads binnen komen, is VIAVAC de samenwerking aangegaan met Zeo.
Meer over deze case