%20(1).jpg?width=575&name=PurePersonal-Zeo7%20(1)%20(1).jpg)
Ons Werk
VOOR WIE WE HET DOEN
Als ambitieus, aanpakkend en eigenwijs bureau hebben wij maar één woord nodig: aandacht! Aandacht voor jou als individu en voor jou als merk. We vertellen je er graag meer over. Klik op de filter om onderscheid te maken tussen onze cases.
Thomas is een Duitse fabrikant van consumentenelektronica met een roemrijk verleden. Het bedrijf heeft zich de laatste decennia gespecialiseerd in stofzuigers voor huisdiereigenaren. De apparaten van de onbetwiste marktleider zijn te koop in de winkels en op de websites van retailpartners. Daarnaast is Thomas Stofzuigers op marketplaces actief, ook in Nederland en België.
Meer over deze caseNaviva Kraamzorg vervult een speciale rol in de levens van jaarlijks tienduizenden gezinnen. De grootste kraamzorgaanbieder van Nederland wil op het juiste moment in het oog springen bij aanstaande ouders, om kwaliteit en veiligheid te kunnen bieden, voor, tijdens en na de bevalling. Ook is het belangrijk dat de organisatie beschikt over voldoende handen aan het bed en de wieg.
Meer over deze caseMet en snelle Magento2 shop en maar liefst elf substores in Europa is Plus.Parts een grote speler in de reserve onderdelen voor (robot)stofzuigers, tuingereedschap, projectoren, electrisch gereedschap en nog veel meer.
Meer over deze caseSioo’s opleidingen, cursussen en workshops waren lange tijd beperkt vindbaar online. De website was verouderd en de key performance indicators (KPI’s) waren niet of nauwelijks te meten. De marketingactiviteiten konden sowieso wel een boost gebruiken toen Zeo aan de slag ging voor de stichting. Complicerend is dat Sioo’s doelgroepen erg specifiek zijn, terwijl ze voor veel van de opleidingen enigszins overlappen. Het bereiken van de juiste bezoekers is en blijft dé uitdaging.
Meer over deze caseIn een omgeving waar mensen de vloeren niet optimaal kunnen zien, voelen en beoordelen, probeert Visgraatshop.nl ze toch aan de man de brengen. Daar stelt de webwinkel veel voordelen tegenover, zoals lage prijzen, gratis bezorging, goede service en twintig jaar fabrieksgarantie. Lange tijd probeerde Visgraatshop.nl mensen vooral met acties naar de site te trekken, buiten de actieperiodes om werd er weinig ruchtbaarheid aan het aanbod gegeven.
Meer over deze case‘Veel warm water in korte tijd. Daarvoor moet je bij ons zijn.’ Met die woorden maakt A.O. Smith op zijn website kort en krachtig duidelijk waartoe het op aard is. Voor de bouw, doorontwikkeling, optimalisatie én vindbaarheid van zijn websites werkt het Brabantse bedrijf al jaren samen met Zeo.
Meer over deze caseIn de zomer van 2021 heeft Zeo de online marketing voor Akoestiekwinkel.nl opgepakt, met ambitieuze targets. De markt werd in kaart gebracht, waarna campagnes zijn geoptimaliseerd en uitgebreid. Eind dat jaar is werk gemaakt van internationale expansie: een multi-store in Magento 2 legde de basis voor een entree in België.
Meer over deze caseDe kerntaak van het RKD is het verzamelen, beheren, beschikbaar stellen en presenteren van archief-, documentatie- en bibliotheekmateriaal van en over de kunst van de Nederlanden in internationale context en het bevorderen van onderzoek hiernaar, zelfstandig en in samenwerking met derden.
Meer over deze case24Kae is het lifestylemerk van Kae Sutherland. Ze stopt veel van haar energie en passie in 24Kae, het lifestylemerk dat ze samen met Zeo tot wasdom brengt.