Skip to content
PurePersonal-Zeo7 (1) (1)

Ons Werk

VOOR WIE WE HET DOEN

Als ambitieus, aanpakkend en eigenwijs bureau hebben wij maar één woord nodig: aandacht! Aandacht voor jou als individu en voor jou als merk. We vertellen je er graag meer over. Klik op de filter om onderscheid te maken tussen onze cases.

Meer over deze case
Warmteservice Begin 2021 besloot Warmteservice om behalve voor zijn organische vindbaarheid ook voor betaalde zichtbaarheid samen te gaan werken met Zeo. Meer over deze case
Meer over deze case
Simon Lévelt Simon Lévelt onderscheidt zich al zes generaties lang met premium producten, persoonlijke service en bijzondere ervaringen. Het bedrijf spoort de mooiste biologische koffie en thee op van over de hele wereld, om deze vervolgens zelf te branden en melangeren in Nederland. En dat proef je. Meer over deze case
Meer over deze case
Vertbaudet Vertbaudet was al in een aantal landen buiten Frankrijk actief toen het bedrijf zich opmaakte voor een online entree in Nederland. In Zeo vonden de Fransen een partij die de introductie lokale marketingkracht bijzet, om marktaandeel te veroveren. Meer over deze case
Meer over deze case
House of K De oprichters van House of K selecteren de Koreaanse artikelen met de hand, op basis van kwaliteit, trends, innovatie, ervaring en kennis van de Nederlandse markt. Inmiddels zijn 25 leveranciers aangesloten met een mooie varieteit aan producten.  Meer over deze case
Meer over deze case
Glashandelonline Glashandelonline.com werd groot op Magento 1. Eind 2018 maakte Magento bekend medio juni 2020 te stoppen met de ondersteuning van die e-commerce software. Glashandelonline wilde een nieuw venster op de toekomst creëren. Om tot een platformkeuze te komen ging het bedrijf het gesprek aan met Zeo. Meer over deze case
Meer over deze case
Monfoot KOTRA, het handelskantoor van de Koreaanse regering, bood Monfoot de mogelijkheid om zijn sokken gesubsidieerd aan de Nederlandse man en vrouw te brengen, op marktplaatsen zoals bol.com en Amazon, met een eigen webshop en in samenwerking met Zeo. Meer over deze case
Meer over deze case
MKC Moto MKC Moto bewijst wat passie voor producten in combinatie met ondernemerschap kan doen. Wat in 2006 begon als hobby, groeide na woelige beginjaren uit tot een internationale formule voor motorkleding en -accessoires met meer dan honderd medewerkers. Voor en door liefhebbers, in verschillende kanalen. Zeo werkt al jaren samen met het bedrijf. Meer over deze case
Meer over deze case
Thomas Stofzuigers

Thomas is een Duitse fabrikant van consumentenelektronica met een roemrijk verleden. Het bedrijf heeft zich de laatste decennia gespecialiseerd in stofzuigers voor huisdiereigenaren. De apparaten van de onbetwiste marktleider zijn te koop in de winkels en op de websites van retailpartners. Daarnaast is Thomas Stofzuigers op marketplaces actief, ook in Nederland en België.

Meer over deze case
Meer over deze case
Naviva

Naviva Kraamzorg vervult een speciale rol in de levens van jaarlijks tienduizenden gezinnen. De grootste kraamzorgaanbieder van Nederland wil op het juiste moment in het oog springen bij aanstaande ouders, om kwaliteit en veiligheid te kunnen bieden, voor, tijdens en na de bevalling. Ook is het belangrijk dat de organisatie beschikt over voldoende handen aan het bed en de wieg.

Meer over deze case
Meer over deze case
Plus.Parts

Met een snelle Magento2 shop en maar liefst elf substores in Europa is Plus.Parts een grote speler in de reserve onderdelen voor (robot)stofzuigers, tuingereedschap, projectoren, electrisch gereedschap en nog veel meer.

Meer over deze case
Meer over deze case
Sioo

Sioo’s opleidingen, cursussen en workshops waren lange tijd beperkt vindbaar online. De website was verouderd en de key performance indicators (KPI’s) waren niet of nauwelijks te meten. De marketingactiviteiten konden sowieso wel een boost gebruiken toen Zeo aan de slag ging voor de stichting. Complicerend is dat Sioo’s doelgroepen erg specifiek zijn, terwijl ze voor veel van de opleidingen enigszins overlappen. Het bereiken van de juiste bezoekers is en blijft dé uitdaging.

Meer over deze case
Meer over deze case
Visgraatshop

In een omgeving waar mensen de vloeren niet optimaal kunnen zien, voelen en beoordelen, probeert Visgraatshop.nl ze toch aan de man de brengen. Daar stelt de webwinkel veel voordelen tegenover, zoals lage prijzen, gratis bezorging, goede service en twintig jaar fabrieksgarantie. Lange tijd probeerde Visgraatshop.nl mensen vooral met acties naar de site te trekken, buiten de actieperiodes om werd er weinig ruchtbaarheid aan het aanbod gegeven.

Meer over deze case
Meer over deze case
A.O. Smith

‘Veel warm water in korte tijd. Daarvoor moet je bij ons zijn.’ Met die woorden maakt A.O. Smith op zijn website kort en krachtig duidelijk waartoe het op aard is. Voor de bouw, doorontwikkeling, optimalisatie én vindbaarheid van zijn websites werkt het Brabantse bedrijf al jaren samen met Zeo.

Meer over deze case
Meer over deze case
Akoestiekwinkel

In de zomer van 2021 heeft Zeo de online marketing voor Akoestiekwinkel.nl opgepakt, met ambitieuze targets. De markt werd in kaart gebracht, waarna campagnes zijn geoptimaliseerd en uitgebreid. Eind dat jaar is werk gemaakt van internationale expansie: een multi-store in Magento 2 legde de basis voor een entree in België.

Meer over deze case
Meer over deze case
RKD

De kerntaak van het RKD is het verzamelen, beheren, beschikbaar stellen en presenteren van archief-, documentatie- en bibliotheekmateriaal van en over de kunst van de Nederlanden in internationale context en het bevorderen van onderzoek hiernaar, zelfstandig en in samenwerking met derden.

Meer over deze case
Meer over deze case
24Kae

24Kae is het lifestylemerk van Kae Sutherland.  Ze stopt veel van haar energie en passie in 24Kae, het lifestylemerk dat ze samen met Zeo tot wasdom brengt.

Meer over deze case

Waar liggen jouw kansen voor mooie resultaten? Let's find out!

Extra hulp nodig bij jouw e-commerce resultaten? Boek een gratis speeddate met een specialist!